måndag, augusti 23, 2010

Mat i brevlådan!

Nu har leveransen från mathem.se kommit! Det här med att handla mat på nätet: ojojoj vad bekvämt det var =) Kan ni känna igen känslan: ni har varit och storhandlat, ni kommer hem trötta och utkörda, då är köket fullt av mat som måste tas om hand. Det kan iallafall jag! Nu stod jag istället avslappnad och glad och smågnolade lite medan jag plockade undan mina varor.
Jag upprepar det jag skrev i förra inlägget, för en familj eller andra med ont om tid måste det här vara guld värt. Och för såna som mig, som egentligen har tiden men inte orken, så är det också guld värt ;-)
Vissa varor som jag hade beställt var slut, så på dagen för leveransen blev jag uppringd och fick då välja alternativa varor istället, och då står mathem för mellanskillnaden. Kassarna kom (till och med före utsatt tid, chauffören ringde och kollade så jag var hemma) väl packade, med frysvaror prydligt för sig och kylvaror för sig. Jag kunde se att kassarna haft en lugn och behaglig tur fram till min dörr, utan törnar och stötar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Maria,

Kul att du var nöjd med din leverans. Bra att du försökte testa oss lite med olika sorters varor, så att vi fick visa vad vi går för =)


Du eller andra som har andra frågor eller funderingar om hur MatHem.se fungerar får gärna kontakta mig, Julia, på info@mathem.se.

/Julia Olsson,
Kund- & Sortimentsansvarig,
MatHem.se